JOM BUAT DUIT RAYE DGN ANGGUNAYU.COM

CARANYA..

gunakan tool connect s-ocial friends (disedikan di anggunayu.com), masukkan email rakan anda dari facebook, myspace, friendster, twitter, gmail, yahoomail, yahoo 360, tagged dan sebagainya..

Downloadkan gambar rakan tadi dari facebook dan uploadkan ke friendlist anda - siap!
Email akan dihantar kepada rakan tadi menyatakan ada telah add sebagai rakan di friends list anda.

APA YANG ANDA DAPAT ?

Apabila rakan anda accept anda sebagai rakan, anda akan terima 8 credits (RM8 ke akaun anda).

Kiranya rakan anda upgrade ke Advance account, anda akan terima RM130 dan kira rakan anda upgradeke Gold account anda akan terima RM500.


Setiap rakan anda yang intoroduce rakan-rakan mereka pula, anda akan terus dapat commission RM3 (level1) RM1(level2) dan kalau mereka pula upgrade anda terima RM50 untuk level 1 dan RM100 untuk level 2.


baca cara generate income dengan facebook


Ber social sambil generate income

Jadi jangan sia-siakan rakan-rakan anda di facebook, rebutlah peluang ini dengan segera, sebelum rakan anda pula yang inroduce kepada anda...


MENGENAI ANGGUNAYU.COM - bloggers marketplace

Sebuah portal community dan online store khas untuk bloggers, s-hoppers, advertisers wanita dan lelaki yang berniaga, bersosial diinternet dan yang ingin menjadikan internet sebagai pendapatan sampingan dengan pelbagai cara.

Kami menyediakan lebih 30 tools untuk pengiklanan dan bersosial bagi memudah kan anda memasarkan produk, service, blogs, photo, video dan sebagainya semuanya percuma.

Anda boleh mengaffiliatekan produk anda secara automatik kerana setiap produk akan dipasarkan oleh mana-mana ahli anggunayu.com
baca 30 f-ree tools untuk keterangan lanjut.

jadi .. jangan tunggu lama lagi.. jom buat duit raye dengan anggunayu.com

0 comments:

Post a Comment