KEK GULA HANGUS


Menu yang terlepas pandang, hehehe.... lama teringin nak buat nie, dulu masa zaman2 zanie duk merantau, zanie selalu buat nie sampai buat jual owang tempah. resepi nie memang ada dlm simpanan tapi menghilang sejak posting mosting tempat tinggal, ialah ..naik kapalterobang, turun kapalterobang lah kaaann!!!! puas gak godak dlm peti besi, alhamdulillah... selongkar punya selongkar jumpa la pulak , so.. apa lagi zanie pun start la membaking. resepi nie zanie x guna soda bicarbonate tapi zanie guna [ potas ] mungkin semua dah biasa dengar nama e2 .resepi yang x payah nak perap lama, siap godeh je dah boleh masuk oven. meh kita layan gambo. pada sesiapa yang nak resepinya bleh letak komen dicniiiiii.....wokey undur diri dulu... C next time

*HARAP MAAF , PERMINTAAN UNTUK RESEPI KEK INI TELAH DI TUTUP SB ZANIE ADA TERIMA EMAIL RAMBANG .KEPADA YG TELAH EMAIL ZANIE INSYALLAH NANTI ZANIE AKAN SEND RESEPINYA YA !!
HARAF MAALUM
[ 23 jun 09 @ 6.25 pm ]

5 comments:

Azie said...

akak...kita sukeee kuih ni..bg resepi kak..sbb selalu guna s/b ni guna potas leh try...sbb lps adun leh masak terus..emmm kukus ke bakar ni?? share resepi leh?? TQ

Riezanie said...

salam azie..alhamdulillah suka ker ? sila - silakanlah, kalau dekat nak aje hulur sejoreng kat azie, insyALLAH azie kalau nak amik apa2 kat umah k. zanie, pn x kisah jgn amik k. zanie dah ler.. kang ramai plak yg menangis, eheheh.
insyALLAH nanti k. zanie tempekkan kat umah nie ya !! what ever thanx 4 coming azieee

PakMan said...

saya pun nak resepi jugak katne nak dapat?

PakMan said...

saya nak jugak zam757@yahoo.com

Ima said...

Cantik lah sarang dia tu...Nak resepi bleh?

Post a Comment