TAG FROM HAZILA



Ini tag dari Hazila,

1. Nama timangan-
  • Keluarga panggil Kak Ngah, anak sedara panggil mak Ngah ( saya dan suami anak kedua )
  • Kawan kawan panggil eizan

2. Saya seorang yang -

  • Peramah kalau dah kenal
  • A bit sensitive
  • tak berapa minat shopping
  • Suka buat kerja dengan segera tak suka tangguh
  • Kadang kala cenggeh gak
  • Streat bila ngadap bisnes
  • Tak suka orang ganggu bila saya sedang buat kerja
  • Suka suasana sentimental gitu..kan boleh ngelamun
3. Insan2 teristimewa -
  • Suami, Keluarga ( Mak,Abah & Adik Beradik, ipar duai, biras..bukan beras tau), dan rakan2 bisnes especialy rakan2 siber laaa..
4. Makanan -
  • Saya tak berapa memilih tentang makanan,asalkan yg pedas2, lagi pedas lagi uummpphh... apa2 pn boleh asalkan bukan batu dgn kayu sudah ler tapi aku tetap maintain slim aja dari anak daro sampai le dah jadi mak daro
5. Favourite colour -
  • Suka warna pink, purpple dan apple green.
6. Favourite song -
  • Permata buat Isteri
  • Dendang Perantau.
  • Pulanglah
7. Benda yg membuat anda stress -
  • Bila org tak tepati janji
  • Bila org buat saya menunggu
  • Bila berdepan dgn customer yg banyak kerenah
  • Bila sedang memandu jln plak jem giler...uwaaa....
8. 3 benda dalam wallet -
  • Duit
  • IC
  • Lesen memandu
  • Card Credit
9. Kali terakhir menangis beriya-iya-
  • Bila saya lulus test on the road masa duk di Sabah ( nangis gumbira ) kehkeh..
  • Bila saya di ijab kabulkan.. sedih ooo, nak tinggalkan mak, abah, sbb nak kena ikut mana laki bawak. hihihi...
  • Bila dapat bacakan surah Yasin N Ayat Ru'yah masa abah nazak
  • Bila dapat ajarkan abah mengucap 2 kalimasyahadah sebelum ia menghembus nafasnya yg terakhir 2 thn lepas. ALLAHUAKBAR.!!!
  • Lastly..menangis bila x tahan sangat dengan ragam anak2..uwwaaaa.....

10. Saya dengan sukacitanya nak tag kawan kawan yg kat bawah ni. Tapi kalau dah pernah buat, tak perlulah.

  • Hati. Tisu
  • Deeyana
  • Nur JB
  • Embun
  • AlongRoz
  • Intan JB
  • Ela Qattar
  • Cikwan
  • Bro Rozzan
  • Zira fp

0 comments:

Post a Comment